Добре дошли в уеб сайта на КИАТ Фарма
Share
Azpizal 325 mg във всеки дом Националната ТV кампания на „Киат фарма“ ЕООД за Azpizal 325 mg в bTV груп, таргетираща женската аудитория достигна до 1 069 425 потребители. Благодарение на широката мрежа от аптеки, в които се предлага продукта, Azpizal 325 mg достига до всеки човек, до всяко семейство в България! Видео-рекламата във фейсбук страницата на Azpizal достигна до 233 750 души и видеото е изгледано над 214 000 пъти. Вижте видеото
Стартира национална кампания „Американският Azpizal 325 mg“ Стартира национална кампания „Американският Azpizal 325 mg“ във вестник “Трета възраст“. Киат Фарма“ стартира 6-месечна национална информационна кампания „Американският Azpizal 325 mg” във вестник „Трета възраст“. „Трета възраст“ е първият вестник насочен към пенсионерската аудитория в България. Вече 23 години е най-масовият вестник в България с над 200-хиляден тираж и национален абонаментен лидер. Излиза всяка сряда. Вестникът се ползва с името на най-авторитетен и влиятелен социален вестник в страната. Сред неговия тематичен обхват са проблемите на социалното и здравното осигуряване, пенсионното дело, политиката на доходите и жизненото равнище, моралните устои на обществото, здравето и дълголетието, публикации в сферата на историята, културата, литературата и изкуството, разкази и стихотворения, хумор и сатира с участието на най-изявените български текстовици и карикатуристи. Читателската аудитория е около 1 милион души. Рекламно каре: